czwartek, 18 kwietnia 2013

Chudnij z Nami

M! :*

Dziś wychodzi nowy numer gazety "SUPERLINIA". Mój artykuł w środku, ale nie to jest najważniejsze :))))

Zaczyna się nowa edycja już 18 konkursu "Chudnij z Nami". W tamtym roku schudłąm z Nimi 17 kilogramów. Teraz też startuje, spróbujesz ze mną ?


Najważniejsze zasady:
1. Trzeba wypełnić konkursowy kupon nr 1 (dostępny w Superlinii 5/2013).
*Prosimy aby zrobić to uważnie - muszą być podane wszystkie dane.
*UWAGA!!! Powinny się znaleźć na nim także pieczątką i podpis lekarza, ewentualnie pielęgniarki z przychodni - to pozwala nam potwierdzić dane.
*Trzeba dodać swoje zdjęcie. Musi być aktualne dlatego prosimy aby była na nim aktualna Superlinia (5/2013). Możesz ją trzymać np. w ręce.
2. Wypełniony kupon nr 1 i zdjęcie trzeba wysłać pocztą tradycyjną na adres Superlinii.W wypadku zdjęcia można przesłać je pocztą elektroniczną.Na kopercie powinien być dopisek "Chudnij z nami 2013", to samo dotyczy e-maila.
3. Na zgłoszenia czyli pierwszy kupon + aktualne zdjęcie z Superlinią czekamy do 20 maja.
4. Drugi kupon, w którym zapisuje się efekty odchudzania będzie dostępny w numerze sierpniowym. Odchudzamy się do końca lipca.
5. W konkursie są 2 kategorie wiekowe i 2 kategorie wagowe.
GRUPA A - do 40 lat
GRUPA B - 40 lat i więcej
 GRUPA I - waga startowa do 85 kg
GRUPA II - waga startowa ponad 85 kg
W każdej kategorii zostaną wyłonieni laureaci i nagrodzeni atrakcyjnymi nagrodami!!!
Zapraszamy do pisania "dzienniczków odchudzania", listów ze zmagań a także do uczestnictwa w dedykowanej grupie na Facebooku! -> CHUDNIJ Z NAMI!

 Trzymamy kciuki!!!
 
Wierzymy-walczymy- WYGRAMY !!!
 

 
A na Moją motywację i może Waszą - Moja metamorfoza :)

 

8 komentarzy:

  1. Niezła metamorfoza. Grunt to zachować dobre nawyki żywieniowe, cieszyć się aktywnością fizyczną, dalej poszukiwać swoich ulubionych zajęć i wznosić się na wyżyny. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, ja nie lubię bardzo konkursów w odchudzaniu. Chcę zmienić nawyki żywieniowe a nie rywalizować. :)

    A zmiana koloru włosów baaardzo korzystna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam w "rywalizacji" w odchudzaniu. Wolę robić to dla siebie a nie żeby pobić innych.
    Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym konkursie nie chodzi o "pobicie" innych to raczej kwestia bodźca - czasem takie konkursy dodatkowo motywują i głównie po to go organizujemy... nagrody czy udział w sesji zdjęciowej w Superlinii są dodatkową wygraną... tak na prawdę każdy skutecznie odchudzający się robi to dla siebie - jeśli odchudza się dla innych - raczej nie wytrwa w tym długo... w tym roku dodatkowo wspieramy się na Facebooku! Zapraszamy wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak oglądałam finalistów to tam chudną po ponad 20 kg to raczej trochę nierealne chyba,że się głodzą -jak ktoś jest na diecie od dietetyka i chudnie tylko 3 kg na miesiąc to trochę niesprawiedliwe :D powinni dać jedną dietę dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko jestem z tobą ,wierzę że ci się uda jesteś dla mnie motywatorem niemogę się doczekać na efekty moje i twoje pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja startuję i trzymam kciuki za wszystkich którzy też spróbują walczyć z nadwagą może się uda zrzucić parę kilogramów, a nagrody to niezła motywacja

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba też spróbuje trzymam kciuki za wszystkich którzy wezmą udział w konkursie spróbować warto zrobić coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)