sobota, 4 maja 2013

Vacu line !

M! :*

Dziś coś o tym na co chodzę prócz siłowni. Vacu line. CO sądzicie na ten teamt? Czy korzystacie z takich zabiegów lub rolleticu? Co możecie jeszcze polecić ? Na bieżni chodzę 30 minut, karnet 10 wejść to koszt 180 złotych ! Rolletic 10 wejsc 80 złotych. Jakie macie odczucia? Ktoś korzysta?


VACU LINE- to spacer na bieżni w podciśnieniu. Vacu Line to specjalistyczne urządzenie, które łączy wysiłek fizyczny z podciśnieniem. Bieżnia umieszczona jest w kapsule w której wytwarzane jest podciśnienie. Dzięki niemu następuje przyspieszenie krążenia krwi w newralgicznych obszarach ciała (uda, pośladki, brzuch) a w rezultacie sprzyja to szybszemu spalaniu tkanki tłuszczowej.
Przewagą spaceru w podciśnieniu nad tradycyjnym treningiem jest połączenie spaceru czyli niewielkiego wysiłku fizycznego z działaniem podciśnienia w kapsule sferycznej czego efektem jest wzmożenie ukrwienia i przyspieszenie przemiany materii.Podczas treningu na Vacu Line następuje przyspieszenie krążenia krwi co prowadzi do szybszego wyzwalania kwasów tłuszczowych odprowadzanych do tkanki mięśniowej (kwasy tłuszczowe stanowią paliwo dla mięśni). Dzięki czemu szybciej następuje spalanie tkanki tłuszczowej.
SPACERY NA VACU LINE PRZYNOSZĄ TRWAŁE EFEKTY:
* utrata wagi do 12 kg
 *cellulit znika u 80% użytkowników
*redukcja średnio od 8 do 20 cm na obwodach
EFEKTY DZIAŁANIA:
1.poprawa cyrkulacji krwi i limfy
2.wzrost przemiany materii
3.szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
4.eliminacja cellulitu
5.spadek wagi ciała
6.korzystne samopoczucie i wzrost witalności
7.poprawa sylwetki ciała
 PRZECIWSKAZANIA:
 1.choroby serca i układu krążenia
2.cukrzyca
3.epilepsja
4.ciąża
5.miesiączka
źródło pieknonazdrowie.pl





13 komentarzy:

  1. Witaj!
    Vacu polecam! Schudłam z pomocą diety i Vacu ok. 8 kg a w cm spadłam o 2 rozmiary (z 48 na 44). Przez pierwsze 2 tyg. chodziłam codziennie a później co drugi dzień - wykorzystałam 2 pakiety po 10 razy i musiałam zrezygnować.
    Już po 1. tygodniu zaczęły mi się pojawiać pajączki na nogach, mimo to chodziłam, bo widziałam efekty. Powinnam od razu zrezygnować, ale ja? Dlaczego? tak dobrze mi idzie! nie mogę..
    W ciągu ostatniego roku kg powoli wracają na swoje miejsce, a pajączki zostały.. Znów zaczynam się odchudzać, tym razem zdrowo, zaczęłam chodzić na saunę (to dopiero oczyszczenie)! Kg prędzej czy później się pozbędę ale pajączki już nie znikną.. :(
    Radzę uważaj i obserwuj nogi! Nie zwiększaj podciśnienia bez nadzoru, bo żyły mogą nie wytrzymać..
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z kg!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problemy z pajączkami, sauna również nie jest najlepszym pomysłem.

      Usuń
  2. ciekawe te zabiegi kochana !

    świetnie wyglądasz taka zmiana że ciągle jestem pełna podziwu ! jesteś moją motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli ktoś jest z Poznania to polecam http://www.groupon.pl/oferty/poznan-extra/Salon-Wiktoria/21012364 co jakiś czas się pojawia oferta. Ja akurat chodzę na sama endodermologie <10 zabiegów było za 349zł> jestem po 4 zabiegach na uda i cellulit się zmniejsza, a skóra staje się jędrniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. chodziłam kiedyś na to, jak dla mnie zbędne naciąganie na kasę, wolę standardowe ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie takie cos w koninie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka lat temu korzystalam z Vacu. Wydalam wtedy mnostwo kasy. Efekty byly swietne, niestety nietrwale. Ale oczywiscie moja wina bylo to, ze wrocilam do starych dietetycznych zachowan, dlatego kilogramy wrocily.

    OdpowiedzUsuń
  7. chodziłam na vacu przez jakiś czas i nie widziałam żadnych efektów, ani na wadze, ani w cm. ale za to z całego serca polecam rolletic!!! przez pewien czas chodziłam 3 razy w tygodniu, gdy celulit był prawie niewidoczny to raz w tygodniu, przy czym naprawdę trzeba tego pilnować, bo wystarczył miesiąc przerwy i celulit powrócił...
    karnety i na to i na to wynalazłam na gruperze,grouponie lub kupbon także nie zapłaciłam dużo;)

    Myszuś

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam dodać,że nie mogę się przyzwyczaić do nowego wyglądu bloga:D
    Myszuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zapytać, czy po akcji majówkowej będzie kolejna? Właśnie zaczynam odchudzanie na poważnie i potrzebuję wsparcia... Pozdrawiam :)
    lola bunny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam vacu, chodziłam na bieżnię, rowerek i steper :) Ale 180 za 10 zabiegów to dość dużo.. Ja płaciłam ok 80 tylko mogłam wchodzić bodajże do 14, ale to nie był problem dla mnie. A kiedyś kupiłam na gruponie chyba 20 wejść za 150

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podejrzenie cukrzycy dlaczego sa przeciwwskazania .Jak to wpływa na zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam 7 razy na Vacu, zrezygniowałam..małe wybroczynki sie pokazały na udach, nadwyrężone kolana, bóle kręgosłupa.....waga w miejscu, ale pupa, uda duzo ładniejsze, znaczy mniej cellulitu, ale problemy zdrowotne....cos za cos....

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)