środa, 21 sierpnia 2013

:)

M!

Moja Mama do serca wzięła sobie wszystkie komentarze i aparat jest w naprawie :))))
Moja waga w poniedziałek to 109 kilogramów- jest pięknie! Jak Wasze spadki?

Ja z aktywności fizycznej na razie zapierniczam w pracy, zakupiony karnet na siłownię, ale ostatnio bardzo lubię basen - zauważyłam, ze skóra zaczyna się powoli wchłaniać dzięki basenowi, nie wstydzę się ludzi i tego, ze będą mnie wytykać palcami- w końcu chodzę na basen aby schudnąć, a nie się pokazać :)

Jadłospis na dziś :

8.00 - bułka z szynką z kurczaka i warzywa
11.00- jogurt pitny 250g
14.00- pomarańcz, jabłko i 40g slonecznika
17.00- Zapiekanka ze szpinakiem - makaron pełnoziarnisty 150g, szpinak 150g, ser brie 20g
20.00 40g chleba pełnoziarnistego, sałata, pomidor, ogórek, jajko, 2 plastry szynki

Całość ma ok 1400 kcal.

Jadłospis na jutro:

8.00 - sałatka- sałata, papryka, ogórek, pomidor, jajko, 2 plastry szynki 40g, jeden kawałek chleba
11.00 - kiwi 3 sztuki, nektarynka
14.00 60g chleba, 30g dżemu, sok z jabłek
17.00-  200g mintaja, 150g jogurtu, surówka 150g, ryż 75g, przyprawy
20.00- jogurt do picia 200g, 4 suszone śliwki, 10g słonecznika


Zmieniłam trochę dietę, teraz nie jestem pod okiem żadnego Dietetyka, walczę sama, bo to Moja walka. Pozatym środki finansowe nie pozwalają mi na wszystko co chciałabym zrobić :))))


Jak Wasze wyniki?
Jak Wam idzie?
Od jutra, kiedy rano odbiorę aparat będą zdjęcia - NARESZCIE!!!!!!!!!

Nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba zacząć i w walce tej wytrwać !






35 komentarzy:

  1. Ja kupilam odziez sauna i jest super moim zdaniem polecam wszystkim! Ja jesli chodzi o diete to duzo jem warzyw i owocow i posilki mniejsze i juz 4kg mi leci Kamilka :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie z dietą niestety nadal dno. Siłownia też jakoś nie chce znowu wejść w nawyk. Na szczęście nie tyję, a to dużo biorąc pod uwagę mój obecny sposób odżywiania. Jakoś się nie chce. Może też zacznę chodzić na basen? Chyba dobrze by mi to zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. - 2,1 :) ( do wczoraj, główne ważenie jest w piątek) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia życzę! :) Oby było więcej :))

      Usuń
  4. a ja jakoś tracę wiarę że mogę coś dalej osiągnąć... straciłam 15 kg ale to co się dzieje w koło mnie zabija, nadzieje na to ze mogę schudnąć więcej, znaleźć pracę i spełniać swoje marzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się! Ja ważyłam 85 kg, schudłam do 69 kg. Zamiast nadal trwać w postanowieniach, przestałam dbać o wszystko. I wiesz ile teraz ważę? 100 kg! Jednak na nowo ruszam z odchudzaniem. Chcesz zrobić tak samo jak ja? Nie popełniaj tego błędu!

      Usuń
    2. cześć ja walczę od czerwca 2012r zaczynałam z wagą 117 kg aktualnie waże 78 kg cały czas kontroluje się ale przede wszystkim cały czas ćwiczę, zaczynałam 1-2 razy w tygodniu a obecnie 5 razy chodzę na zajęcia różne TBC, Bokwa, Zumba i inne a weekend chodzę pieszo po 5 km. Ruch mnie wciągnął bardzo a wcześniej jakbym mogła to samochodem wjechałabym do sklepu,teraz samochód to przykra konieczność. Pozdrawiam Was i jeśli macie chwile zwątpienia które i ja czasami miewam to nie poddawajcie się tylko piszcie. Pozdrawiam Elwira Nowakowska-Michalska :)

      Usuń
  5. ja do dziś -2.6, silownia jest i znalazlam jakis taki 30 dniowy zestaw do plaskiego brzucha, plaski to on nie bedzie ale zawsze to kolejny wysilek ktory moj organizm uwieelbia:)))pzdr kinga c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba nie a6w ? To niszczy więcej niż pomaga.

      Usuń
  6. hmm a propo diety, to taka luzna porada, sama sprawdziłam u siebie, że małe ograniczenie węglowodanów, albo jedzenie ich tylko do ok 15 (czyli np owoce tylko sniadanie i drugie śniadanie), a pozniej warzywa i bialko) super wpłyneło na moją wagę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne, to od węgli tyjemy a nie od białka czy też tłuszczy.

      Usuń
    2. a ja się nie zgodze mam 70g wegli zlozonych +50gr bialka na 4 posilki+obiad 120 bualak i np 200g ziemniakow lub 50g (poł woreczka) ryzu lub kaszy i w 2 tygodnie 3kg mam 160 wzrostu i 75gk,,niestety zaprzestalam cwiczen bo mam miesni za dużo.

      Usuń
  7. Ważyłam się w sobotę i jest mniej o 2,4 kg! Cud!!! Bo nie ćwiczyłam ani też nie pilnowałam się zbytnio z jedzeniem. Liczę, że ta tendencja się utrzyma. Pozdrawiam- Ewelina K.

    OdpowiedzUsuń
  8. od 4 sierpnia ćwiczę codziennie, bez wymówek, choćby nie wiem co.
    ZAJRZYJ DO MNIE http://happiness-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie 1.5 kg pozdrawiam lila

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja w sumie od tygodnia ostro działam:) Bieganie, dietka, ćwiczenia Ewki plus jakieś inne i myślę że efekty będą:) Trzeba walczyć:) Buziaki dla Wszystkich walczących. Pamiętajcie jesteśmy pięknę tak czy siak:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie lipa :( od początku -1.9, a od ostatniego mierzenia +0,2.
    No ale, nie ma tragedii, walczę dalej, odpalam Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kamilo , napisze mi Pani jak to jest z tą skórą? musze schudnąć około 40 kg i bardzo sie boje ze zostanie mi nadmiar skóry. jak z tym walczyc? jakie są Pani doświadczenia z nadmiarem skóry? nie wiem czy balsamowanie to dosyć. czytałam ze pisze Pani o basenie, a siłowania?
    pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym tygodniu -1kg, mniej mnie ;) RE

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję!

    ja od poniedziałku wcielam w życie wszystkie postanowienia jedzeniowe i treningowe - póki co bez problemów :) co prawda nawet się nie zważyłam i nie zamierzam, ale po cichu liczę na to, że moje ciało się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzis kolejny dzien bez cwiczen:-( nie moge znalezc w sobie sily. Apetyt slonia:-( potrzebuje porzadnego kopniaka. Wiem wiem sama musze walczyc o siebie... Ale jakos mi ciezko:-(
    Emis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba ci przyłozymy

      Usuń
  16. 40 min hula-hop
    60 min rolki ok 5km
    Dzisiejszy dzien ;-) dalam rade.
    Zmotywowalyscie mnie "oj chyba ci przylozymy"
    co myslicie o hula hop?
    Emis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam hula hop :)
      Kręcę w dwie strony.
      A w linku hula hop dance - też tak bym chciała wymiatać :)
      http://www.youtube.com/watch?v=uovoFAsIkhA

      Anita

      Usuń
  17. Od 13 sierpnia przestrzegam diety i trenuje z Ewą Chodakowską. Jestem z siebie dumna. Moja wymarzona waga to 49 kg przy wzroście 162 cm :) Jeszcze się nie ważyłam. Planuje to zrobić dopiero po miesiącu odchudzania. Powodzenia dla Was wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. STOJĘ W MIEJSCU, ALE WIEM ŻE TO PRZEJŚCIOWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruszy w końcu jak organizm już nie będzie miał zmagazynowanej energii, wtedy musi zacząć spalanie tkanki.

      Usuń
  19. A ja się chyba nigdy od nowa nie ogarnę... Tryb życia i ta minimalna motywacja to trochę mało żeby zacząć biec dalej... Ahhhhhh....

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja znajoma też bardzo długo stosowała DIETE ,SAMA WSZYSTKO PRZYGOTOWYWAŁA I TAK PRZEZ KILKA LAT ALE STANĘŁA W MIEJSCU ..i tak przez rok bez zmian albo na plus ,niedawno powiedziała dość diecie i poprostu zaczęła liczyć kalorie ,oczywiscie nie szaleje z jedzeniem słodyczy itp ale nie miała czasu na przygotowywanie specjalistycznych posiłków ,jak ja zobaczyłam od razu widać było ze zleciala z wagi, co później potwierdziła, po tym jak zmieniła diete na swoją własną ma teraz 10 kg mniej . Wydaje mi się że może jesli ktos ma dużo kg do zrzucenia nie powinien przez kilka lat korzystać z jednej diety ,tylko od czasu do czasu ją zmieniać .

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie zastój, ale to minie. Trzymam kciuki dalej za Was :)

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)