wtorek, 15 października 2013

Słodkie życie

:)))))))))))))))

Co dziś się zdarzyło ciekawego w moim życiu?:)

Miałam piękny dzień, od rana uśmiech. Wystarczyło zaraz po otworzeniu oczu włączyć muzykę i zacząć tańczyć dmuchając nos :) Jest wiele planów do zrealizowania, które powoli robię, ale muszę znaleźć czas na wszystko. 

Dziś stwierdziłam jedno - humor i to co dzieje się wokół nas zależy od nas. Nasz humor, nasz uśmiech, nasze rzeczy i ludzie, którzy nas otaczają :) Musisz mieć własną planetę dobrych i pozytywnych myśli. Wszystko czego chcesz w życiu możesz przyciągnąć, więc przestań myśl negatywnie.

Zaczynam bloga odkrywać od początku, muszę nauczyć się robić zakładki, zmieniać ustawienia i wszystko, ponieważ osoba, która pomagała mi to ogarniać - po prostu nie ma już jej z Nami. Wiele rzeczy jest niedokończonych, wiele nie zaczętych, ale dałam sobie czas. Muszę znajdywać czas na wszystko i organizować dni, a czasami jest to dla mnie trudne :) Ale wszystko jest w życiu do ogarnięcia.

Jutro dla mnie wielki dzień. Wchodzę na wagę. Tydzień temu 114,9k i nie ukrywam mam obawy ponieważ nie ćwiczyłam, bo zwyczajnie nie miałam czasu, a potem byłam chora, więc zobaczymy co z tego będzie. Nawet 100g ucieszy mnie i utwierdzi w przekonaniu, ze warto ( bo wiem, ze dokładając ćwiczenia będzie lepiej) ale nie ma co się zastanawiać tylko jutro wskakiwać na wagę ( zrobię zdjęcie:) )

Słodkie co nieco na dziś (jakość zdjęcia nie zadowala, ale robione na szybko :) )


TIRAMISU

Biszkopty 4 sztuki
Kawa, napar bez cukru , do nasączenia
Jogurt naturalny 2% tłuszczu, 3 łyżki
Miód pszczeli jedna łyżeczka
gorzka czekolada jedna kostka
Śliwki, oraz suszona żurawina

ok.250 kalorii porcja
 Tutaj jest na zdjęciu przedstawiona porcja dla 4 osób :))))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)