środa, 7 maja 2014

Strona internetowa

:)

Nie ma mnie tu, bo pracujemy nad stroną internetową! Pochłania to mnóstwo czasu, a ja większości rzeczy nie rozumiem i informatycy muszą mi tłumaczyć :) Mam nadzieję, ze nowy pomysł Wam się spodoba. będą bloki tematyczne na niektóre dni w tygodniu : dieta, kosmetyka i ćwiczenia :) 

Dzisiaj idę na zajęcia taneczno -ruchowe na 19. Jutro o 9 wyruszam rowerem na 20 kilometrów. Poniedziałek idę na siłownię ( już zapisana! Będę miała dla Was rozpiski ćwiczeń od trenera personalnego!) Porobię dziś i jutro zdjęcia z ćwiczeń i wstawię na bloga :)! Ułożyłam też playlistę do ćwiczeń w domu, według mnie to najlepsze piosenki, które przynajmniej mnie pobudzają do ćwiczeń :



W Weekend znów jadę do Poznania do szkoły. Jeszcze cztery zjazdy i koniec szkolenia. Zobaczę się również z moimi dziewczynami z resocjalizacji :) Dzisiaj na obiad robię faszerowaną paprykę z kurczakiem i kaszą kuskus. Zdjęcia i przepis jutro, ale późnym wieczorem, bo do 21.00 pracuję :)

Teraz przedstawiam Wam pomysł na śniadanie :
- pomidor, ogórek zielony czyli sałatka
- bułka pełnoziarnista z serkiem homogenizowanym


Pomysł na obiad :
-kasza kuskus
-filet z kurczaka
- sałatka z truskawkami ( sałata lodowa, słonecznik, truskawki)
- sos ( 2 łyżeczki miody, łyżeczka musztardy, dwie łyżeczki soku z cytryny)


Polecam Wam również najnowsze wydanie "Superlinia" :)


Jeszcze jedno, ale bardzo ważne. Czekajcie cierpliwie na to co mam dla Was i dajcie mi doprowadzić wszystko do wspaniałości przynajmniej dla mnie. To co niedługo oddam również w Wasze ręce pochłania mnóstwo czasu, ale chcę być dobra w tym co robię i co chcę Wam oferować z własnego serca :* !

Podnoszę swoją samoocenę, bo znów mam dość ludzi, którzy wytykają mi każdy błąd. prawda jest jedna swoje życie każdy przeżyje do końca sam i to od nas zależy jak to życie będzie wyglądało. Wielu rzeczy o mnie nie wiecie, bo to moja prywatna sfera, którą znają nieliczni, wiele się dowiecie w najbliższym czasie, ale to będą dobre wiadomości przynajmniej dla mnie i dla tych, którzy jeszcze trochę we mnie wierzą i moją zmianę! Teraz idę do lustra wytknąć swoje wady i uśmiechnąć się do zalet, bo rozmowa z samym sobą jest ostatnio dla mnie bardzo ważna. :)

2 komentarze:

  1. Skoro tak to ja Ci odpuszczam wszystko be i czekam na cacy. Prosze tylko- mniej wielkich slow. Kazdy z nas popelnia bledy a gornolotne gaworzenie jest wnerwiajace. Superlinia- coz, za Twoja namowa kupilam kiedys i strasznie sie rozczarowalam. To juz nie ta gazeta co 12 lat temu a wiem o czym mowie bo mam w domu kolekcje, no i ta cena... Nigdy wiecej
    Maczka K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że na nowo odnalazłaś siły do pracy nad sobą. Super papryczki. A co do gazety to faktycznie cena zbyt wysoka no i jak dla mnie zbyt dużo pisania o zewnętrznej stronie.

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)