środa, 8 sierpnia 2012

Nowa dieta, nowy FB


Kochani, z racji tego, że mój blog cieszy się coraz większą popularnością, założyłam specjalne konto na FB :)

http://www.facebook.com/WiaraWalkaWygrana


Zapraszam SERDECZNIE :)

Poniżej  wysyłam Wam kolejne przepisy do DIETY OCZYSZCZAJĄCEJ. :)))))






Sałatka z fasoli
- ½ puszki fasoli
- cebula
- 2 łyżki szczypiorku
- ½ główki kapusty lodowej
- przyprawy
-  oliwa z oliwek- odrobinka

 Sałatka z brokułów i kalafiora
- 1 kalafior – zblanszowane 1 minutę
- 1 brokuł - zblanszowane 1 minutę
- pęczek rzodkiewek
- przyprawy

 Sałaka z bakłażanów
- 50 dag bakłażanów
- 1 czerwona papryka
- 1 żółta papryka
- 1 papryka zielona
-  3 cebule
- 1 gałązka selera naciowego
- 15 zielonych oliwek
- 1 łyżka kaparów
-  oliwa z oliwek- odrobinka


Bakłażany obrać, opłukać, pokroić i usunąć pestki, pokroić w kostkę, podsmażyć na oliwie ( lekko zrumienić). Wszystkie składniki wymieszać, dodać przyprawy i oliwę i zostawić pod przykryciem 15 min.


Sałatka z brokułami
- 50dag brokułów ugotować w lekko posolonej wodzie
-  pęczek rzodkiewek
- świeży ogórek
- łyżeczka chrzanu
- pęczek natki pietruszki
- oliwa z oliwek- odrobinka

4 komentarze:

  1. podczas odchudzania sie mozna zuć gumę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatka z fasoli jest pyszna ! :) gratuluje Ci motywacji ! oby tak dalej ! :))

    lilesly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Howdy! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about setting up
    my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Thanks
    Feel free to surf my weblog : degree online

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)