niedziela, 9 grudnia 2012

Dla takich chwil warto żyć :))))))

MISTRZOWIE !!!

Czas na podsumowanie akcji listopadowej. Odpisało mi 14 dziewczyn dzielnie walczących o siebie. Tak naprawdę wszytkie są ze mną od października :)

W LISTOPADZIE UBYŁO NAM :  58,3 kilograma !!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

Tak jak mówiłam trzy osoby dostaną zestawy kosmetyków, proszę o jak najszybsze podanie adresó przez:

1. Karola29
2.Milka
3.Kasiunia6092

Proszę zróbcie to do jutra, tak abym we wtorek mogła wysłać Wam już paczki :)))

KONKURS NA FB ? Wygrała i została wylosowana Ola Dubowicz ( proszę o adres również w mejlu)

Jestem dumna z każdej z osobna i ze wszystkich razem :)))) Cieszę się, ze walka o siebie weszła Wam w nawyk i co? Walczycie dalej ze mną <3

Dostałam dziś mejla, pięknego mejla, od dziewczyny, z którą poznałam się przypadkowo dzięki Mojemu Przyjacielowi. Tak jak z Nim był to przypadek tak samo z Nią. Dziś się wspieramy, wysyłamy smsy, piszemy dużo i częśto. Oto mejl :

"Słońce! ;*
12kg temu w życiu nawet nie popatrzała bym na tą sukienkę. Nie popatrzała bym się na siebie tak jak patrzę się teraz! W życiu! Nigdy przenigdy bym nie pomyślała, że jestem w stanie tak bardzo się sobie podobać i tak bardzo się zmienić.... Nie tylko zewnętrznie ale i wewnętrznie! Nie wyobrażam sobie jak dziś, teraz i za kilka dni, tygodni, miesięcy wyglądałabym, czuła i postępowała!
2 lata temu poznając chłopaków, potem przeklinając na Tomka, sceptycznie podchodząc do Filipa... Nie pomyślała bym, że ten ostatni tak wiele będzie w stanie zmienić w moim życiu! Pewnie nieświadomie dał mi Ciebie! Moją największą motywacje i wiarę w to, że człowiek MOŻE WSZYSTKO! Mogę wszystko! Każdego dnia, szczególnie ostatnio, wstaję rano.... I pomimo, że z najsmutniejszą miną pod słońcem to gdzieś tam w sercu nadal mocno wierzę w to, że mogę więcej! ŻE DO CHOLERY JASNEJ JESTEM SILNA! ŻE JEST KTOŚ KTO WE MNIE WIERZY I O MNIE MYŚLI! To pozwala mi walczyć nadal i to na przekór wszystkiemu co złe z potrojoną siłą! :D I w tym wszystkim już nawet waga czy figura nie są tak bardzo istotne... Z każdym dniem poznawania Ciebie, z każdą wiadomością, wpisem, notką jestem coraz silniejsza psychicznie bo wiem, że ja też potrafię! ;)
I tak w kółko i w kółko i w kółko ;)))))))))
DZIĘKUJĘ CI ZA TO WSZYSTKO CO DLA MNIE ROBISZ! ♥
ps. Sukienka z dzisiejszych porannych podbojów! Kreacja na studniówkę już jest! :D Jestem meeeeeeeeeeega, meeeega, mega szczęśliwa! ;DDDDDDDD
ps 2. Zawsze możesz na mnie liczyć!!!
Wierzę-walczę-wygrywam! :)
;* !!!"

OTO MADZIA <3 MINUS 12 kilogramów :))))))))))))))))))


DLA TAKICH CHWIL WARTO ŻYĆ :))) Kiedyś ktoś zadał mi pytanie " Po co robisz tyle dla ludzi, przecież nikt Ci nie podziękuje" . Kiedyś takie słowa potrafiły mnie złamać i tygodniami zastanawiać się nad sensem moich pomysłów, poczynań i planów. Dziś, kiedy otrzymuję od Was mejle, wiem jedno TO JEST PODZIĘKOWANIE. Każdy kilogram przez Was zgubiony, każde słowo, każdy komentarz, każda krytyka to jest Moje osobiste DZIĘKUJĘ ! Dziękuję Wam Mistrzowie za kazdy dzień tutaj, za każdy komentarz, każdy dobry znak i każdą siłę jaką mi dajecie. Staliście się bardzo bliscy mojemu sercu, bez Was nie byłoby mnie. Czasami kiedy mam wszystkiego dość, chcę rzucić wszystko, odpocząć, wyjechać, odciąć się mówię "Halo,Halo Kamila, a ludzie, którzy gdzieś na Ciebie czekają?" Wtedy siadam i piszę do Was ! :*

DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!

16 komentarzy:

  1. jej, co za blog ! jesteś cudowna ! :D
    choć ja dopiero zaczynam i nie mam co się porównywać z Tobą to mimo wszystko w wolnej chwili zapraszam:
    http://fitholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie GRATULACJE dla dziewczyn,które wygrały;);***

    Zaczynamy kolejny miesiąc walki;)Mam w sobie tyle zapału i energii w sobie,że nie masz pojęcia;)

    Tak sobie czytam i oglądam zdjęcia przed i po które wrzuciłaś na bloga i po prostu moja wiara w to,że dam rade się zwiększa;)Dziękuję Ci kochana;*

    życzę Tobie i wszystkim odchudzającym się razem z Nami owocnego miesiąca i samych sukcesów w akcji sylwestrowej;**

    Damy radę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Cię odwiedzać (chyba już to zresztą pisałam;)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia, jesteś Wielka, Kochana! ;* EP ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. łał... po prostu... kolejna historia (niesamowita historia)... Jeśli bohaterka tej historii przeczyta to: wiedz jedno JESTEŚ NIESAMOWITA!! Ogromne gratulacje!! Podziwiam Ciebie i Kamilę. Dostałam Kolejnego kopa by walczyć o siebie bo ostatnio poszło to w kąt.
    Będę wspominać to zdjęcie, to i inne wcześniejsze, jako motywatory.!
    Powodzenia wszystkim :****
    my_name_is

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj poruszająca notka! Gratuluję dziewczynom, które wygrały kosmetyki, jak i osobistych sukcesów Magdzie.
    Ze mną stało się dziś coś niedobrego, najpierw 15,5 km na bieżni, minus 900 kcal, skromne, regularne posiłki, a wszystko po to, by wieczorem mój nałóg wygrał... Niestety samotność tak przytłacza, ale jestem z wami. Do akcji sylwestrowej się zapisałam i po tej notce ruszam z mega powerem razem z wami :*
    króliczyca

    OdpowiedzUsuń
  7. PODZIWIAM:) Za wytrwałość, motywację...mi zawsze brakuje samodyscypliny:(
    Bardzo wzruszający i jednocześnie motywujący tekst - widać, że idzie prosto z serca.
    Pozdrawiam cieplutko, Millie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę się na te zdjęcia i sama w to nie wierzę, że to ja! :D
    Patrzę się w lustro.. i wcale nie mam inaczej! :)


    Millie ---> Mi też zawsze tego brakowało! Do dziś czasem mi brakuje... Nigdy jeszcze aż tak daleko nie zaszłam! I sam ten fakt jest najbardziej motywujący! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję :***
      my_name_is

      Usuń
    2. Wow! Jestem w szoku :)))) Gratuluje :)))
      Filip M. :))

      Usuń
    3. Dziękuję Wam Kochaniiiiiii!!!!!!

      Filip! Teraz to Ci się za to wszystko należy uścisk 10000000 razy większy od tego z Sidziny! STANOWCZO! :DDDD

      Usuń
  9. Czyli jednak się da?
    Czyli jednak warto się starac?
    Czyli, że wszystko nie idzie na marne?

    Dobrze jest oglądac dowody, czytac motywację. Naprawdę świetnie.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko chłopak wróci z delegacji to jedzie mi kupić drukarkę.,bo tyle tu fajnych informacji motywujących że chce je mieć pod ręką żebym w chwili zwątpienia mogła je sobie przeczytać i dać sobie kopa do dalszego działania :)

    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a i kartka z motywacjami już wisi w kuchni a jeszcze tylko jak będzie drukarka to drukuje parę motywujących do działania zdjęć :D

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziara moja!!:D Trzymaj dalej...;d Ja poległam niestety.
    Patka.

    OdpowiedzUsuń
  13. :)))
    Nie było mnie kilka dni, a tu taka niespodzianka ! Jestem przeszczęśliwa i mega zmobilizowana. Dziękuję, że JESTEŚ i Wam dziewczyny za to, że wszystkie walczymy RAZEM :)

    Madzia gratuluję sukcesu, świetnie wygladasz. ;)

    Milka

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)