czwartek, 30 stycznia 2014

:)

:)

Miałam problemy z internetem. Pisałam o tym na facebooku, bo mam go w telefonie.
Wtorek przeleżałam w łóżku, bo dopadła mnie choroba, natomiast wczoraj już nie wytrzymałam i poleciałam na nasz zajęcia. Wczoraj był połączony fitness z aerobikiem i zumbą <3

Wyjeżdżam dziś o 12.40 do Warszawy, wracam w sobotę. Mam dla Was trochę przepisów, ale jeszcze je kompletuję, więc w sobotę wszystko pięknie wypiszę, aby nie znudziły się nam obiady i inne posiłki. :)
Mogę nie mieć jak dodawać tu notatek dlatego proszę, abyście śledzili mojego fb -> https://www.facebook.com/WiaraWalkaWygrana?ref=hl lub instagrama @kamciakepi .

Środa przeleżana w łóżku, więc nawet jeść nie mogłam. Sucha bułka i to wszystko no i hektolitry herbaty. Wczoraj?

- ś- kanapka
- II śniadanie tiramisu
- Obiad - filet z kurczaka i sałatka
- podwieczorek - serek naturalny homogenizowany + warzywa
- kolacja - tuńczyk + warzywa

Jak Wam idzie?
Ja wykonuję codzienne balsamowanie i aktywność fizyczną ( oprócz wtorku).
Treningi bokserskie, ćwiczenia z youtube lub zajęcia w Świetlicy - to moja aktywność fizyczna.

Po tak długim kryzysie i przytyciu powiem Wam jedno : Dziś czuję się perfekcyjnie. To prawda, że regularne posiłki, ruch i organizacja własnego czasu powodują, że człowiek lepiej czuje się fizycznie, a przede wszystkim psychicznie. No i zaczęły się komplementy "spadły Ci policzki" a to dla mnie dużo satysfakcji. :) Motywacja jest coraz większa, jaka? chcę czuć się jeszcze lepiej w swojej skórze!















13 komentarzy:

  1. Thanks very interesting blog!

    Feel free to surf to my web-site: gra odśnieżanie dróg

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za ciebie i za nas wszystkie ----mona81

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mogę się zebrać. Dziś kolejny raz usiłuję zacząć. Podziwiam Cię, Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna grupa :) ja również tryskam energią oby tak dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila ta niebieska bluza jest po to by bardziej się pocić tak jak bokserzy?
    PS. Fajne zdanie to na jednym zdjęciu "Człowiekiem nie wystarczy się urodzić człowiekiem trzeba być"

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
    Lepiej było bez zatwierdzań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty! This has been an incredibly wonderful article.

    Many thanks for providing these details.

    my website; editing - www.irvineecondev.com -

    OdpowiedzUsuń
  8. Od 6 stycznia ubyło mi 6 kg. Dzisiaj od dawno nie widzianej osoby usłyszałam, że mam jakąś taką ładniejszą szczuplejszą buzię. To naprawdę mile.

    OdpowiedzUsuń
  9. I usually do not leave a leave a response, however after looking at through a few
    of the responses here ":)". I actually do have
    some questions for you if you tend not to mind. Is it just
    me or do some of these comments come across as if they are left by brain dead visitors?
    :-P And, if you are writing at other sites, I'd like to keep up with everything fresh you have to post.
    Would you post a list of the complete urls of all your social networking sites like
    your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    Here is my blog post :: darmowe filmy online

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Przyznam szczerze, że to Twój blog i Twoja osoba mnie do tego popchnęła. Mam bloga od 3 dni raptem, ale już czuję większą motywację w działaniu ;) jeszcze dzisiaj miałam mierzenie i w ciągu 2tygodni ubyło mi z ciała łącznie 5 cm i 1kg :) ależ jestem szczęśliwa i pełna zapału do dalszej pracy :)
    Wpadnij do mnie jak będziesz miała czas, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilko polecam stronke smak zdrowia jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)