czwartek, 27 marca 2014

USUWAM BLOGA!


Kochani!

Usuwam bloga. Dużo się dzieje w ostatnim czasie w moim życiu. Nie zniknę :). Przenoszę bloga na domenę internetową, więc musicie czekać bo to trochę trwa i teraz nad tym pracuje dlatego jestem tu tak rzadko. Będą nowości, akcje , konkursy, a dlaczego? Bo nareszcie będę robić coś w swoim zawodzie. Walczę os taż i wierzę, ze mi się uda.

Nadal nie weszłam na wagę. Nie ćwiczę, bo mam oparzenie drugiego stopnia i ledwo chodzę (prawa noga). Jak Wam idzie odchudzanie? Ja czekam na 1 kwietnia, bo zaczynam ostro walczyć z moim kumplem.

Co do strony internetowej będę Was informowała, na razie muszę walczyć z nogą i odpoczywać, a jest to trudne gdy się pracuje.

Wielkimi krokami zbliża się najpiękniejszy czas w moim życiu :)

Ciężko jest zbudować swoją dobrą samoocenę i wartość. Pamiętaj, że te dwie rzeczy budujesz właśnie Ty. Naprawdę niewiele do tego potrzeba. Patrzysz ciągle na zdanie innych, a co Cię to zdanie interesuje? To Ty właśnie musisz siebie lubić i kochać, wtedy inni też to zrobią. Popatrz w lustro i znajdź coś co w sobie lubisz i uśmiechnij się. Twoje pozytywne nastawienie do życia spowoduje, że będzie Ci się chciało, bo twój smutek tylko cię zniechęca do wielkich rzeczy jakie możesz osiągnąć w swoim życiu. Wszystko zależy od twojego pozytywnego myślenia. Jeżeli coś Ci się nie udało to najwidoczniej tak musiało być, a Ty musisz wyciągnąć z tego jakieś wnioski. Każda porażka czegoś Cię uczy i skłania do refleksji co zrobić, aby Tobie było i żyło się lepiej. Nie wprowadzaj do swojego życia negatywnego myślenia, otaczaj się ludźmi, którzy sprawiają, że się uśmiechasz bo i oni są szczęśliwi. Odchudzanie da Ci wiele radości, nawet nie zdajesz sobie ile. Endorfiny to prawda, uzyskasz je przez ciężką pracę i wytrwałość, bo jeżeli chcesz w życiu coś osiągnąć musisz pracować nad sobą – nic samo nie przychodzi. Nie poddawaj się przy pierwszej lepszej porażce, odpocznij chwilę, pomyśl i zaczynaj na tym na czym stanęłaś! W życiu nie ma problemów to Ty je wymyślasz, pomyśl, ze ludziom dzieją się gorsze rzeczy niż to, że Ty schudłaś kilogram a nie pięć przez tydzień! Jesteś wszystkim co jest Ci potrzebne do osiągnięcia jakiegokolwiek celu. Motywuj się, uśmiechaj i pracuj – wszystko się opłaci, ale na nagrodę czekaj cierpliwie! Twoje życie jest tym co najlepsze dla Ciebie. Dawaj innym przykład, przykładaj się do postanowień i bądź najszczęśliwszą osobą na świecie. Bariery możesz pokonać, wystarczy, ze chcesz!

6 komentarzy:

  1. Będę czekać na nową stronę, wracaj szybko i trzymaj się dzielnie z tą nogą, no i od 1 kwietnia życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bede czekać. Powodzenia Wiola D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zostawiaj nas!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie napisane, tylko jak zmusić się do pozytywnego myślenia, kiedy akurat nie idzie za dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na nową stronę i życzę Ci powodzenia :-) jutro wchodzę na wagę ale bez obaw, wiem że kilogramów ubywa. Została mi tylko jedna bardzo stara para spodni która sama mi nie spada wiec czas na zakupy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że już niebawem wrócisz do nas z nową stonką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

To co tu piszę to część mojego życia. Żyję po swojemu, tak jak chcę. Uszanuj mnie, blogowiczów i moje życie. Przecież jesteśmy tu dla siebie. :)